دوستی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تب سنج گذاشتن برای مبارزه با کرونا در ورودی شهرها بی‌فایده است/ دولت وسیع‌تر عمل کند

فعال اصلاح طلب گفت: باید مردم را در خانه نگه داریم و برایشان برنامه داشته باشیم.

/اسماعیل دوستی فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی کشورمان در مواجهه با ویروس کرونا گفت: واقعیت این است که تهران را نمی‌توان قرنطینه کرد و باید مردم را در خانه نگه داریم و برایشان برنامه داشته، باشیم مثلا صدا و سیما با پخش فیلم های جاذب و حتی موسیقی مردم را نگه دارد.

او ادامه داد: اگر جز این باشد ممکن است در منزل ماندن مردم را خسته کند و باید کاری کنیم که مردم فقط برای خرید های ضروری بیرون بیایند وگرنه با شعار نمی‌توان کاری کرد، دولت هم باید وسیع تر عمل کند و این یک شوخی است که در ورودی شهرها تب سنج بگذاریم تا اگر کسی تب نداشت وارد شهر شود؛ این یک مقداری ضعیف عمل کردن است و باید قوی تر عمل کرد.

دوستی افزود: البته در مقایسه با سایر کشور‌ها عملکردمان خوب است؛ زیرا ما یک کشور ۸۰ میلیونی هستیم و مسائل عاطفی در اینجا موج می‌زند و مانند اروپایی‌ها نیستیم که همسایه را هم نشناسیم، بلکه اینجا عاطفه و احساسات مهم است و این باعث می شود که ارتباطات چهره به چهره برقرار باشد، لذا با وجود جمعیت ۸۰ میلیونی و اهمیت فامیلی معتقدم که عملکردمان خوب است و امیدواریم که بهتر و محکم‌تر هم عمل کنند و با محتکران و کسانی که شایع پراکنی می‌کنند بهتر برخورد شود.

فعال اصلاح طلب گفت: برخی‌ها در فضای مجازی واقعا در حال خیانت هستند، برای مثال در زمان سیل من در پلدختر بودم و دیدم که تعدادی روحانی آمده بودند برای کمک، اما این فیلم را الان دارند پخش می‌کنند با این عنوان که این روحانی‌ها دارند از قم فرار می‌کنند، در حالی که این یک تهمت است، الان ما با علما در ارتباط هستیم و می‌بینیم که در حال زندگی عادی هستند، حتی نمازشان هم در مسجد می‌خوانند.

او خاطر نشان کرد: شایعات در فضای مجازی بسیار سنگین است و پلیس فتا باید با این‌ها محکم برخورد کند که کسی با زندگی مردم این گونه بازی نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
مردم چه بدبخت هستن که گیر یک دولت افتادن که فقط بلده شعار بده وبه هیچ وپوچ بنازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
مگه انگلیسیا کشف نکردن اول حس بویایی و چشایی از کار میافته خب به ملت بگن عطر و گلاب بگیرن جلوی دماغشون و اگه بوشو حس نکردن سریع به 4020 خبر بدن
آخرین اخبار