اشد مجازات برای عاملان فراخوان در فضای مجازی برای چهارشنبه سوری

دادستان اصفهان گفت:به تمامی مراجع انتظامی ابلاغ شده تا عاملان فراخوان در فضای مجازی یا ایجادکنندگان تجمع‌های پر خطر و فروشندگان مواد محترقه شناسایی و دستگیر و به دادسرا معرفی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، علی اصفهانی دادستان عمومی وانقلاب اصفهان اظهار داشت: همان‌گونه که در چند روز گذشته دستگاه قضائی استان با مجرمان و متخلفان حوزه سلامت قاطعانه برخورد داشته است اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای به بهانه چهارشنبه سوری در امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند.

او افزود: به تمامی مراجع انتظامی ابلاغ شده تا عاملان فراخوان در فضای مجازی یا ایجادکنندگان تجمع‌های پر خطر و فروشندگان مواد محترقه شناسایی و دستگیر و به دادسرا معرفی شوند تا اشد مجازات قانونی درباره آن‌ها اجرا شود.

اصفهانی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا با احترام به قوانین از اقداماتی که موجب بازداشت مجریان قانون و یا پزشکان و پرستاران خدوم و عزیز از وظایف مربوط به شرایط کنونی می‌شود خودداری نموده و اجازه ندهند ایام پایانی سال به کام خانواده‌ها تلخ و به سلامت یا اموال مردم آسیب وارد شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.