برگی دیگر از دفتر پیروزی‌های نیروهای یمنی ورق خورد؛

عملیات موفقیت‌آمیز رزمندگان یمنی در استان الجوف

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از آزادسازی بیشتر مناطق استان الجوف در یک عملیات نظامی گسترده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از آزادسازی بیشتر مناطق استان الجوف در عملیات نظامی گسترده «فامکن منهم» خبر داد.

وی همچنین از هلاکت، زخمی شدن و به اسارت گرفته شدن صدها نفر از مزدوران سعودی در عملیات رزمندگان یمنی در استان الجوف خبر داد.

یحیی سریع گفت: تمامی بخش‌های استان الجوف به جز برخی مناطق در بخش «خب، الشعب و الصحرای الحزم» در عملیات نظامی گسترده «فامکن منهم» آزاد شدند.

طی پنج روز نبرد‌های سنگین با دشمن و بالاگرفتن درگیری‌ها در استان الجوف نیرو‌های مسلح یمن دستاورد‌های زیادی داشته‌اند.

در بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره این عملیات آمده است: نیرو‌هایی که به منطقه ششم نظامی معروف بودند با تمامی گردان‌هایشان شکست خوردند. همچنین صد‌ها نفر از نیرو‌های دشمن از جمله برخی سرکرده‌هایشان به هلاکت رسیدند و یا زخمی و اسیر شدند و همچنین مقادیر بسیار زیادی سلاح غنیمت گرفته شد.

بیشتر بخوانید: تسلیحات متجاوزان به دست نیروهای انصارالله افتاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد در این عملیات نیرو‌های موشکی و پهپادی یمن با بیش از ۵۰ عملیات از جمله عملیاتی که عمق خاک عربستان را هدف قرار داد حضور داشتند تا پاسخی به تشدید حملات هوایی دشمن بدهند.

در این بیانیه از نقش قبایل استان الجوف در پیشبرد عملیات‌ها و تحقق پیروزی‌های بزرگ تقدیر شد و بر استمرار این همکاری‌ها در آزادسازی تمامی اراضی یمن از لوث وجود دشمنان و مزدوران تاکید شد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سلسله عملیات‌های خود تاکنون توانسته‌اند ضربات سختی به متجاوزان سعودی-اماراتی-آمریکایی وارد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار