فرماندار شوشتر:

فراخوان تجمع مقابل فرمانداری غیرقانونی است

حسین پنبه دانه پور با بیان اینکه هرگونه تجمع نیاز به مجوز قانونی دارد، گفت: فراخوان منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان غیرقانونی است.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روز گذشته اطلاعیه‌هایی در فضای مجازی منتشر شده و از شهروندان خواسته شده که برای اعتراض به انتصاب‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، مقابل فرمانداری تجمع کنند.

او با تاکید بر اینکه اینگونه تجمع‌ها غیر قانونی و در شرایط فعلی به مصلحت شهرستان نیست، بیان داشت: هرگونه تجمع نیاز به مجوز قانونی دارد.

پنبه دانه پور اظهار کرد: انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر بدون هماهنگی با مسئولان شهرستان بوده و برای پیگیری این موضوع، گلایه‌های شهروندان به مسئولان استانی و کشوری منتقل شده و از مبادی قانونی برای حل این مشکل در تلاش هستیم.

فرماندار شهرستان شوشتر افزود: به شهروندان توصیه می‌کنم مطالبات خود را از راه‌های قانونی پیگیری کنند و در شرایط حساسی که شهرستان قرار دارد از انتشار اینگونه فراخوان‌ها خودداری نمایند.

طی روزهای گذشته، انتصاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر باعث بروز نارضایتی و گلایه مندی شهرستان شده است ولی عده ای افراد سودجو با انتشار فراخوان در فضای مجازی قصد تجمع مقابل فرمانداری را دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.