معاون سیاسی استاندار قزوین:

واحد‌های تولیدی ارزاق عمومی برای افزایش تولید اقدام کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پایان سال، لازم است واحد‌های تولیدی ارزاق عمومی بدون وقفه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پایان سال، لازم است واحد‌های تولیدی ارزاق عمومی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده استان بدون وقفه حتی ایام تعطیل به جز اول فروردین ماه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند.

حبیبی افزود: کلیه شبکه‌های حمل و نقل منطقه‌ای و کشوری نیز مکلفند نهایت همکاری را در نقل و انتقال کالا‌های مورد نیاز مردم برعهده بگیرند و واحد‌های نظارتی استانی هم موظف به نظارت دقیق در این زمینه خواهند بود.

او گفت: شبکه‌های عرضه باید بدون وقفه برای توزیع مایحتاج ضروری جامعه اقدام کنند تا مردم در سطح بازار هیچ کمبودی را نسبت به کالا‌های ضروری و مورد نیاز اساسی خود احساس نکنند.

معاون استاندار با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای مبارزه با ویروس کرونا در استان انجام شده است، گفت: مبارزه کامل با این بیماری، زمانی محقق می‌شود که مردم با پایبندی به شعار در خانه می‌مانیم به دستگاه‌های امدادی و خدماتی کمک کرده و به قطع زنجیره انتقال آن کمک کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار