جمعه آخر سال شهروندان در آرامستان ها حضور پیدا نکنند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: همانگونه که در جمعه غریبان هفته گذشته شاهد همراهی بسیار خوب مردم بودیم، انتظار داریم این هفته هم در آرامستان‌ها حضور پیدا نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدحسین صادقی  دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: هر ساله با توجه به حوادث تلخی که در این روز شاهد آن هستیم توصیه‌هایی را به شهروندان داریم، اما امسال حساسیت این مسئله به دلیل شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است.

او نوجوانان و جوانان را از گروه‌های در معرض خطر در این روز دانست و اعلام کرد: نوجوانان هم به اقتضای سن خود هیجاناتی برای حضور در خیابان دارند که امیدواریم والدین از آن‌ها مراقبت کرده تا از منزل بیرون نیایند.

صادقی در ادامه به در پیش بودن جمعه آخر سال و ممنوع بودن حضور مردم در آرامستان‌ها هم اشاره کرد و گفت: همانگونه که در جمعه غریبان هفته گذشته شاهد همراهی بسیار خوب مردم بودیم، انتظار داریم این هفته هم در آرامستان‌ها حضور پیدا نکنند.

او بیان کرد: برخی شهروندان هم بنا به سنت‌هایی که دارند زمان تحویل سال سر مزار عزیزانشان می‌روند که از آن‌ها می‌خواهیم امسال برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، تحویل سال ۱۳۹۹ را در منزل باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار