مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد؛

کاهش حوادث در شب چهارشنبه پایان سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از کاهش حوادث در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

  قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کاهش حوادث امسال شب چهارشنبه پایان سال در شیراز نسبت به سال‌های ۹۶ و ۹۷، اظهار کرد: تا ساعت ۱۲ بامداد، شیراز از لحاظ آمار حوادث یکی از ایمن‌ترین شهر‌های کشور به شمار می‌رود.

او ادامه داد: حادثه در انباری واقع در بلوار فدک ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه، حادثه در یک منزل در احمدآباد صغاد ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه، منزلی در سلطان آباد با ۲ مصدوم ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه که به علت ساخت ترقه های دست ساز دچار انفجار شد و مغازه تشک دوزی خیابان جهانگردی ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه از جمله حوادث رخ داده در شب چهارشنبه پایان سال در شیراز بود.

تمهیدات سازمان آتش نشانی شیراز در شب چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز درباره  تمهیدات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در شب چهارشنبه پایان سال، تصریح کرد: امسال ۵۰۰ نفر از نیروهای آتش نشانی در ۲۲ ایستگاه در حال آماده باش هستند.

قانع گفت: حضور نیرو‌های شیفت استراحت در ایستگاه ها، آماده باش گروه‌های موتور سوار، استقرار در ۲۰ نقطه شهری، حضور نمایندگان در شورای تامین استان فارس، حضور نمایندگان در قرارگاه امام علی (ع) و بلوک‌های معرفی شده (۱۳ نقطه) و آماده باش آنکال تیم‌های واکنش سریع آتش نشان داوطلب از دیگر تمهیدات سازمان آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار