نصب المان‌های نوروزی بصورت محدود درسنندج

جهت کاهش حضور شهروندان در فضا‌های شهری بصورت محدود المان نوروزی در سطح شهر سنندج نصب می‌شود.

نصب المان‌های نوروزی بصورت محدود درسنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رسالت‌های این سازمان فضا سازی محیطی و آذین بندی سطح شهر در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف در طول سال است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: هر ساله در آستانه سال نو این سازمان برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مناسبی در جهت زیباسازی معابر سطح شهربرای استقبال از سال نو را اجرا می‌نمود.

اوگفت: شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه امسال و توصیه پزشکان مبنی بر پرهیز از حضور در اماکن عمومی سطح شهر موجب شد که در فضاسازی‌ها و نصب المان‌های نوروزی کمی تغییر ایجاد کنیم.

شریفی افزود: امسال و با هدف حفظ سلامتی و همچنین کاهش حضور شهروندان در فضا‌های شهری، فضاسازی محیطی و نصب المان‌های نوروزی بصورت محدودتری نسبت به سنوات گذشته در سطح شهر

او عنوان کرد: فضاسازی‌های سطح شهر و نصب پرچم الوان با تم نوروز و شهر خلاق و همچنین نصب المان‌های نوروزی بصورت محدود با هدف تلطیف روحیه شهروندان انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه همه با هم با وفاق و همدلی و همچنین رعایت نکات بهداشتی می‌اوانیم این ویروس را شکست دهیم.

اودر پایان از شهروندان سنندجی درخواست کرد از تجمع در اماکن و میادین که این المان‌ها نصب شده پرهیز کنند و از دست زدن به المان‌های نوروزی خودداری نمایند.

برچسب ها: نوروز 99 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.