دهیار فداکار هم به جمع شهدای خدمت پیوست

دهیار فداکار با احساس مسئولیت در دفاع از مردم جان خود را در مبارزه با کرونا از دست داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرتضی سعیدی دهیار فداکار و ایثارگر روستای میشیجان علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین در راه دفاع از مردم در مبارزه با کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

دهیار فداکار درگذشت

مرتضی سعیدی هفته گذشته اقدام به ضدعفونی و گندزدایی روستای میشیجان علیا کرد و حین کار  پا‌های خود را از دست داد و پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده درگذشت.

مرتضی سعیدی دهیار فداکار روستای میشیجان علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین روز هجدهم اسفند ماه با تراکتور اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های روستا کرد که متاسفانه در هنگام انجام عملیات هر دو پای خود را در برخورد با تراکتور از دست داد.

دهیار فداکار پس از وقوع حادثه با کمک اهالی روستا و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) اراک منتقل و پس اقدامات حیاتی اولیه به بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) اراک منتقل شد.

او پس از اقدامات تکمیلی اولیه به بخش آی سی یو بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) اراک منتقل شده و پس انجام ۷ ساعت عمل جراحی سنگین ارتوپدی مجدداً به بخش آی سی یو منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت، اما شدت جراحت‌ها موجب شد تا جان به جان آفرین تسلیم کند.

 احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین  هم درپیامی درگذشت دهیار فداکار روستای میشیجان در راه خدمت به مردم، را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت دهیار فداکار و زحمتکش روستای میشیجان که در حال خدمت به مردم و گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌های روستا از ناحیه هر دو پا دچار حادثه شد و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد باعث تاسف و تاثر گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت شهادت گونه دهیار فداکار روستای میشیجان، مرحوم مغفور " مرتضی سعیدی " را به وابستگان خصوصا خانواده محترم آنمرحوم صمیمانه تسلیت عرض نموده ضمن طلب مغفرت از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، برای بازمانداگان محترم ایشان صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
روحش شاد و يادش گرامي باد ....
-
الف
۱۲:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
روحش شاد