صدا وسیمای مرکز فارس با محله لب آب به استقبال نوروز می‌رود

تله فیلم محله لب آب کاری از صدا و سیمای مرکز فارس امشب روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تله فیلم محله لب آب به تهیه کنندگی مرتضی رضایی و کارگردانی سید اشرف طباطبایی با هدف به تصویر کشیدن آداب و رسوم مردم شیراز در آستانه سال جدید تهیه و تولید شده است.

مرتضی رضایی تهیه کننده این تله فیلم گفت: داستان این تله فیلم به گونه ایست که در کنار به تصویر کشیدن آداب و روسوم مردم شیراز، محله لب آب این شهر به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و مشهور شیراز را نیز معرفی می‌کند.

تهیه کننده این تله فیلم حضور هنرمندان بومی را از دیگر ویژگی‌های این تله فیلم عنوان کرد افزود: از ۲۰ بازیگر این مجموعه، ۱۸ نفر از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر و سینمای فارس هستند که این نشان از ظرفیت غنی و بالای فارس و شیراز در عرصه هنر‌های نمایشی است.

رضایی اضافه کرد: در کنار بازیگران فارسی، تصویربرداری این مجموعه بر عهده منصور عبدالرضایی و مصطفی کشفی، طراحی صحنه داریوش پیرو و صدابرداری آن توسط داریوش آبگون که همگی از چهره‌های نامی هنر فارس هستند انجام شده است.

او همچنین از پخش این تله فیلم از شبکه‌های اول سیما و شما خبرداد و از زحمات و حمایت‌های مدیر کل و معاونت سیمای صدا وسیمای مرکز فارس و مجموعه شهرداری شیراز به خاطر همکاری در تولید این تله فیلم قدردانی کرد.

تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای محله لب آب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه‌ی چهارشنبه بیست وهشتم اسفند از شبکه فارس به روی آنتن می‌رود و باز پخش آن ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه بیست ونهم اسفند، و ششم فروردین ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ساعت ۱۳ و سی دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار