۱۷ میلیارد ریال سرانه بهداشتی به مدارس بوشهر پرداخت شد

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۷ میلیارد ریال به عنوان سرانه بهداشتی به مدارس روستایی و شهری استان اختصاص یافت.

جریان تعلیم و تربیت در استان با شتاب بیشتر ادامه می‌یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر پس از شرکت در جلسه ویدئوکنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، بیان کرد:۱۷ میلیارد ریال به عنوان سرانه بهداشتی به مدارس روستایی و شهری استان اختصاص یافت.

او افزود: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم با عنوان کمک هزینه روستا- مرکزی برای رفت و آمد دانش آموزان روستایی استان پرداخت شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر  ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی استان به عنوان کمک هزینه پرداخت شده است.

دانش فر عنوان کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید به انضباط مالی و نظارت مستمر بر عملکرد‌ها به ویژه هزینه کرد‌های مالی با جدیت توجه کنند.

او با ابراز تاسف از فوت تعدادی از هموطنان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، گفت: با وجود درگیر شدن کشور و استان با ویروس کرونا و به ناچار تعطیلی همه مدارس شهر و روستایی، اما جریان آموزش و تعلیم و تربیت از طریق شبکه تلویزیونی آموزش و پرورش بوشهر (شتاب) ادامه یافت.

معاون آموزش و پرورش استان با قدردانی از فرهنگیان معلم و هنرآموز درراه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در شهر‌های مختلف استان، عنوان کرد: دستاورد‌های بهداشتی این فرهنگیان و هنرآموزان به عنوان برگ زرینی در تاریخ  استان بوشهر به ثبت خواهد رسید.

دانش فر با تاکید براینکه دانش آموزان نباید از جریان یادگیری ودرس و مشق خود غفلت کنند، گفت: از خانواده‌ها و دانش آموزان می‌خواهیم که در خانه بمانند تا خطر ابتلای به ویروس نامیمون کرونا به طور کامل برطرف شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.