تبریز با گل‌های زیبا به استقبال بهار می‌رود

 رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: تبریز با گل‌های زیبایی چون کبود، همیشه بهار، بنفشه و ناز به استقبال بهار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، برزگر جلالی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: تبریز با گل‌های زیبایی چون کبود، همیشه بهار، بنفشه و ناز به استقبال بهار می‌رود.

برزگر جلالی افزود: از اوایل اسفندماه سال جاری، سمپاشی زمستانه درختان برای مبارزه با آفات موجود در تنه درختان سطح شهر و فاز اول هرس و جوانسازی درختان تبریز انجام گرفته که فاز دوم هرس در اواخر فروردین ماه تکمیل می‌شود.

او گفت: در راستای زیباسازی سطح شهر تبریز در ایام نوروز و فصل بهار، برنامه ریزی‌هایی انجام گرفته تا بحث گل‌کاری و زینت شهر به گل‌های زیبا به درستی انجام شود.

برزگر جلالی با اشاره به اهمیت گل‌کاری در سطح شهر تبریز گفت: عملیات گل‌کاری در تمامی سطوح شهر از یک ماه گذشته آغاز شده و اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند تا پس از تکمیل این روند، شاهد شهری زیباتر باشیم.

او از نصب آثار تجسمی و حجمی جدید در سطح شهر تبریز خبر داد و افزود: نزدیک به ۴۰ اثر تجسمی از هنرمندان تبریزی در ارتباط با مناسک سنتی آذربایجان و زندگی روزمره مردم در سطح شهر نصب می‌شوند.

او گفت: در نوروز سال ۹۹، به دلیل شیوع کرونا، تبریز میزبان مسافران نوروزی نخواهد بود و شهروندان تبریزی نیز به مسافرت نمی‌روند، اما در تلاشیم تا با گل‌کاری و زیباسازی فضای تبریز، شهروندان تبریز را هرچه بیشتر شاداب‌تر کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار