درخشش کرمان با حضور ۵۵ تیم در لیگ‌های مختلف کشور

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: حضور ۵۵ تیم از این استان در لیگ‌های مختلف، مرهون تلاش همه عزیزان در هیئت‌های فوتبال سراسر استان، مدیران باشگاه‌ها و اهالی رسانه است.

علی قرايی، رئیس هیئت فوتبال استان كرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به پیام نوروزی خود در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در این پیام عرض کردم که سال ۹۸، سال طلایی فوتبال استان کرمان است و به مدد، حول و قوه الهی و کمک همه اهالی فوتبال این امر با صعود تیم فوتبال گل گهر بعد از حدود ۷ سال به لیگ برتر، صعود تیم فوتبال آرمان گهر به لیگ دسته اول و صعود تیم فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول به حقیقت پیوست.

 

او با ابراز خرسندی از وضعیت فوتبال و فوتسال این استان طی سال ۹۸، افزود: اگر بیماری کرونا نبود، حتم داشتم در انتهای سال ۹۸ هم با صعود تیم‌های خوب فوتبالی استان کرمان به لیگ برتر و صعود فولاد سیرجان ایرانیان به لیگ برتر فوتسال می‌توانست امتداد پیدا کند.

قرایی ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۹ با صعود دو تیم خوب فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان به لیگ برتر و صعود فولاد سیرجان ایرانیان به لیگ برتر فوتسال شاهد رونق هر چه بیشتر فوتبال استان کرمان باشیم.

 

او شعار خود از ابتدای حضور در هیئت فوتبال استان کرمان را، توسعه فوتبال در سراسر این استان دانست و تصریح کرد: تا جایی که در توانمان بوده، تلاش کرده ایم و امروز به نقطه‌ی مطلوبی رسیده ایم.

قرایی بیان داشت: این در حالیست که هنوز کار برای انجام بسیار زیاد است و باید بیشتر تلاش کنیم تا شرمنده‌ی مردم، اهالی فوتبال و جامعه ورزش استان کرمان نباشیم.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه در سال ۹۸ بر اساس ارزیابی که کرده بودیم، به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف فوتبال استان بودیم، گفت: اگر موفقیتی در سال ۹۸ حاصل شد، بخاطر برنامه ریزی، برنامه محوری و ارزیابی ابتدای کارمان بود که به سمت تشکیلات منسجم هیئت فوتبال در سراسر استان کرمان رفتیم و به دنبال آن، هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها را سروسامان دادیم.

قرایی اصلاح آئین نامه مسابقات لیگ‌های استان کرمان را از اولویت‌های کاری خود در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در سال ۹۹ بتوانیم با اصلاح آئین نامه مسابقات لیگ‌های استان به سمت کیفیت بالاتری برای برگزاری مسابقات برویم.

 

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم لیگ مناطق را پرشور‌تر و با کیفیت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار کنیم تا بتوانیم به شعار اصلیمان مبنی بر "توسعه فوتبال در سراسر استان" به معنای واقعی کلمه برسیم.

قرایی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا رسالت واقعی که برعهده‌ی ماست، به نحو احسنت و مطلوب در فوتبال استان کرمان به منصحه ظهور برسانیم، تصریح کرد: همانطور که در سال ۹۸، لیگ‌های شهرستان هایمان بعد از سال‌ها احیا و شروع شد، امیدواریم این کار در سال ۹۹ نیز تداوم یابد و بعد از آن نیز لیگ مناطق برگزار و سپس تیم‌ها به لیگ یک و نهایت لیگ برتر ورود کنند و در حقیقت پله پله تیم‌ها رشد پیدا کنند و در کنار این مسابقات بتوانیم مدیر، داور و مربی هم پرورش دهیم.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به درخشش فوتبال بانوان استان کرمان در کشور اشاره کرد و بیان داشت: قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با یک اقتدار و افتخار بالا نشان داد، استان کرمان در ورزش فوتبال بانوان کشور، حرف اول را می‌زند.

قرایی گفت: در کنار این تیم، درخشش شهرداری بانوان سیرجان نیز بر کسی پوشیده نیست و مهم‌تر از همه، کار‌های زیربنایی که دارد در فوتبال بانوان انجام می‌دهد و آن استفاده از بازیکنان نوجوان و جوان در لیگ برتر است.

 

او افزود: این اتفاق نوید این را می‌دهد که در سال‌های آینده ما می‌توانیم با حضور بازیکنان بومی در فوتبال بانوان استان کرمان، شاهد درخشش بیشتری باشیم که جا دارد همین جا از مسئولان شهرداری سیرجان و شهرداری بم به واسطه‌ی اهتمامی که به فوتبال بانوان دارند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

قرایی تصریح کرد: خوشبختانه فوتبال، استان کرمان را به جایگاه بسیار خوبی در کشور رسانده، طوری که این جرأت و جسارت را به ما داده تا به دنبال یک کروسی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشیم.

 

او بیان داشت: اگر انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد مقرر برگزار می‌شد، من حتم داشتم این کرسی به استان کرمان می‌رسید.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۹ این کرسی را با تلاش، کوشش و عملکردی که داشتیم و با به دست آوردن اکثریت آرا بگیریم چرا که منزلت، مقام و ارزش استان کرمان بالاتر از این حرفاست که بتواند یک کروسی در فدراسیون فوتبال داشته باشد.

قرایی به درخشش کرمان با حضور ۵۵ تیم در لیگ‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: این روزها، فوتبال استان کرمان با ۵۵ تیم در لیگ‌های مختلف کشور خوب می‌درخشد و در حقیقت، کمتر استانیست که این تعداد تیم در لیگ‌های کشوری داشته باشد.

 

او افزود: امروز این افتخار نصیب استان کرمان شده تا با حضور ۵۵ تیم در لیگ‌های کشوری خودنمایی کند و این را مرهون تلاش همه عزیزان در هیئت‌های فوتبال سراسر استان، مدیران باشگاه‌ها و اهالی رسانه هستیم.

قرایی تصریح کرد: امیدواریم شرمنده عزیزانی که به ما اعتماد کردند و رأی دادن نباشیم و در نهایت خیر و برکتش به همه بچه‌های فوتبالی استان کرمان به ویژه مناطق محروم برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار