ایام کرونایی اداره فرهنگ و ارشاد البرز چگونه می گذرد؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ضدعفونی تجهیزات و معابر به صورت روزانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: راهکار‌های جلوگیری و پیشگیری از " انتشار ویروس کرونا " در اداره کل، به صورتی که اصحاب محترم فرهنگ، هنر، رسانه، همکاران اداری و ارباب رجوع در صورت مراجعه اضطراری با اطمینان خاطر تردد کنند از طریق ضدعفونی با مواد بهداشتی به صورت روزانه، انجام می شود.

مدیر کل فرهنگ و اراد اسلامی استان البرز گفت: همانطور که کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ذکر کرده اند، با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می‌توانیم از این شرایط خاص عبور کرده و جامعه‌ای عاری از هر گونه بیماری داشته باشیم.

ناصر مقدم افزود: با برنامه ریزی لازم بر خود فرض می‌دانیم که به منظور جلوگیری، پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا محل‌های تردد افراد را ضدعفونی نموده تا شاهد انتشار ویروس نباشیم و از محل ورودی اداره کل بنر‌های اطلاع رسانی بر روی بیلبورد و همینطور در ورودی اداری برای آگاهی بخشی عموم شهروندان نصب شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.