فعالیت ۹هزار نفر روز در قالب گروه‌های جهادی برای مبارزه باکرونا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت ۹ هزار نفر روز در قالب ۱۱۱ گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز خبر داد.

فعالیت ۹هزار نفر روز در قالب گروه‌های جهادی برای مبارزه باکرونابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت، با بیان اینکه امروز مجاهدین سلامت جان خود را کف دست گرفته‌اند و مشغول مداوای بیماران هستند، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به فرماندهی سردار جهانبخش کرمی با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط اقدامات ارزشمند و مفیدی را در این استان انجام داده است.

او با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف نظیر ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی-ضدعفونی ونیز توزیع بسته‌های معیشتی در استان فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: از ۱۲ اسفند ماه امسال اکیپ ضدعفونی کننده معابر تشکیل پایگاه‌های بسیج پای کار آمده و تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) نیز با ۴ دستگاه درخش و با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی ناحیه زنجان عملیات ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد استان را دنبال می‌کنند.

جانشین سپاه استان با بیان اینکه ۹ هزار نفر روز در قالب ۱۱۱ گروه جهادی هر شب از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد اقدام به ضدعفونی و پاکسازی می‌کنند، تصریح کرد: هرشب ۲۵ تا ۳۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در استان استفاده می‌شود.

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۵۰۰ بسته غذایی-معیشتی توسط بسیج دانشجویی استان زنجان در مناطق محروم توزیع شده است، عنوان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیون ریال برای اقشار کم درآمد و کارگران فصلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را از دست داده‌اند، نموده است.

او با بیان اینکه جلسات پدافند زیستی و قرارگاه شفا از روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا در در استان برگزار و کارگروه‌هایی برای عملیات میدانی، عملیاتی و آگاه سازی مردم تشکیل شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری با سایر نهاد‌های مرتبط بتوانیم در ایام تعطیلات اقدامات موثری در راستای کاهش آسیب این ویروس منحوس داشته باشیم.

طهماسبی از مردم درخواست کرد تا از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و تا حد امکان در منزل خود بمانند تا سبب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.