لغو اجتماعات سال تحویل در آرامستان‌های تبریز

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: مردم از حضور در آرامستان‌ها و تجمع در تشییع جنازه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، جلالی سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: مردم از حضور در آرامستان‌ها و تجمع در تشییع جنازه‌ها خودداری کنند.

 جلالی افزود: از طرف ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ شده است که امسال هیچ برنامه  تحویل سال در آرامستان‌ها و گلزار شهدا برگزار نخواهد شد.

او در خصوص دفن متوفیان مبتلا به کرونا افزود: متوفیان مبتلا به کرونا نیز مانند دیگران دفن می‌شوند و فقط قبر آنان ویژه و در عمق ۲ متری است و برای آن‌ها هم غسال خانه ویژه راه‌اندازی کرده‌ایم که بعد از دفن ضدعفونی می‌شود.

جلالی با بیان اینکه تمام متوفیان مبتلا به کرونا بر اساس پروتکل‌ها دفن می‌شوند،گفت: هیچ کدام از متوفیان مبتلا به کرونا بدون غسل و کفن دفن نشده‌اند و تمام مراحل شرعی انجام شده است.

او درباره نظارت ویژه بر وضعیت سازمان آرامستان‌ها گفت: با نظارت بهداشت محیط و بهداشت سازمان این مکان دائما ضدعفونی می‌شوند و امکان ابتلای کارکنان سازمان آرامستان‌ها در این محیط وجود ندارد.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در پایان از مردم خواست که از هرگونه تجمع در تشییع جنازه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار