فراخوان مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از فراخوان مشمولان وظیفه عمومی و تغییر تاریخ اعزام مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی از یکم اردیبهشت ماه ۹۹ به ۶ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم بسیج همگانی، نیرو‌های مسلح با اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کووید ۱۹، تمام توان و امکانات خود را در این عرصه به کار گرفته اند.

او افزود: به منظور تسریع در ارائه خدمات و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی به استناد ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح آن دسته از مشمولان فارغ التحصیل فوق دیپلم و بالاتر در گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی که تاریخ اعزام آنان یکم اردیبهشت ماه ۹۹ بوده است به ۶ فروردین ماه ۹۹ تعجیل یافته است.

سرهنگ بریمانی با اشاره به این که، این گروه از مشمولان، بدون طی مراحل آموزش‌های مقدماتی و به مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعزام خواهند شد، گفت: برای این مشمولان شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که در طول دوره خدمت ابلاغ خواهد شد.

او افزود: آن دسته از فارغ التحصیلان مقطع فوق دیپلم و بالاتر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که دفترچه آماده به خدمت برای ماه‌های آینده در سال ۹۹ را دریافت کرده اند و یا در شرایط اعزام به خدمت را دارا می‌باشند نیز می‌توانند برای کمک به هموطنان عزیز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ آمادگی خود را برای اعزام به خدمت اعلام کنند.

او با بیان این که شرایط ویژه در نظر گرفته نیز برای این مشمولان اعمال خواهد شد، گفت: مشمولان گرامی می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات در این حوزه را صرفا از طریق سایت رسمی وظیفه عمومی به آدرس www.vazifeh.police و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و یا مراجعه به مراکز وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار