آذری جهرمی خبر داد

تلاش برای فراهم کردن ارتباطی پایدار در روز‌های سخت کرونا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود درباره فراهم کردن ارتباطی پایدار در روز‌های سخت کرونا توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها که ویروس کرونا همه جهانیان را درگیر خود کرده است، مردم ایران نیز با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. چیزی تا پایان سال جاری باقی نمانده است و این مسئله کمی ما را بیشتر نگران می‌کند. سفر‌های نوروزی، دید و بازدیدها، خرید‌های لحظه آخری و موارد این چنینی دیگر نباید مانند سال گذشته باشند.

همان طور که توصیه می‌شود از رفت و آمد‌های بی مورد جلوگیری شود، مهمانی‌های نوروزی نیز باید به زمان دیگری موکول شوند. تاکنون از سوی دولت روش‌های مختلفی برای ایجاد بستری که به کاربران برای ماندن در منزل کمک می‌کند، انجام شده است. از سویی دیگر دقایقی پیش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در اینستاگرام خود از تلاش دولت برای ایجاد چنین شرایطی خبر داد.

جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

"ما همه‌ی تلاشمون رو کردیم و خواهیم کرد تا ارتباطی پایدار در روز‌های سخت کرونا برای همه شما فراهم کنیم.
در حالیکه شبکه‌ی ارتباطی بسیاری از کشور‌های دنیا که درگیر کرونا شدند با مشکلات جدی مواجه شده، تلاش کردیم علیرغم رایگان کردن اینترنت خانگی، کیفیت شبکه رو حفظ کنیم و ظرفیت‌ها رو اضافه کنیم.

عید امسال هم که بیشتر دید و بازدید‌ها مجازیه، همراه و در کنارتون هستیم. امیدوارم از ما راضی باشین. به توصیه‌های کرونایی حاجی فیروز هم توجه کنید. "

توضیحات جهرمی در مورد تلاش برای فراهم کردن ارتباطی پایدار در روز‌های سخت کرونا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار