تولید ماسک در بیش از ۱۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار دانش کرمان

رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارگاه‌های تولید ماسک در بیش از ۱۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار دانش استان راه اندازی شده است که در حال فعالیت هستند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلیل جعفری رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت ضد عفونی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی مدارس استان نیز در دو هفته اخیر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی شده اند.

او با اشاره به توزیع بیش از یک هزار ماسک بین کارکنان حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: خوشبختانه کارگاه‌های تولید ماسک در بیش از ۱۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار دانش استان راه اندازی شده است که در حال فعالیت هستند.

جعفری از ضد عفونی کردن اتاق‌های داخلی اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت روزانه نیز خبر داد و افزود: این مهم در راستای سلامت کارکنان اداری و ارباب رجوع و همچنین رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است.

رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص سرانه بهداشتی ویژه تهیه مواد بهداشتی در راستای ضدعفونی کردن مدارس خبر داد و تاکید کرد: مدیران مدارس باید این سرانه را فقط برای تهیه مواد بهداشتی و ضد عفونی هزینه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار