اهدای ۹۰ هزار کاور کفش به هلال احمر برای استفاده کادر درمانی

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اهدای ۹۰ هزار کاور کفش یکبار مصرف برای استفاده کادر درمانی در مراکز درمانی، بیمارستانی و نقاهتگاهی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نصیری با بیان اینکه ۹۰ هزار کاور کفش یکبار مصرف توسط سام سرویس برای مراکز درمانی اهدا شده است گفت: این شمار کاور کفش یکبار مصرف در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی شرکت سام سرویس به عنوان یک بنگاه اقتصادی با جمعیت هلال احمر و در راستای کمک به درمان و بهبود بیماران کرونایی اهدا شده است.

وی ادامه داد: قرار است از این کاور‌های کفش یکبار مصرف بیمارستانی برای ورود به اتاق عمل یا بخش‌های سی سی یو و‌ای سی یو به مراکز حساس درمانی جهت جلوگیری از انتقال ویروس و آلودگی و همچنین گرد و غبار به بیماران و کادر درمانی استفاده شود.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بزرگترین مشکل در مراکز بیمارستانی و اتاق‌های تمیز، وارد شدن گرد و غبار و آلودگی است که عمده‌ترین راه ورود آن از طریق کفش‌ها است اضافه کرد: این محموله اهدایی و بشردوستانه کاور کفش‌های یکبار مصرف از سوی شرکت سام سرویس طی مراسمی رسمی به بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیرین و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

خدمات داوطلبانه افتخاری است و برای خدمت داوطلبانه وجهی دریافت نمی‌شود، جنبه بشردوستانه، خیرخواهانه و عام المنفعه دارد و در ارائه خدمت داوطلبانه بین افراد تبعیض قائل نمی‌شود، این خدمات داوطلبانه فاقد هرگونه تمایلات منفعت طلبانه است و در آن اهداف خاص سیاسی، اقتصادی و نظایر آن دنبال نمی‌شود، شرایط و زمان انجام خدمات داوطلبانه، طبق موقعیت و شرایط مختلف مانند زمان جنگ، صلح، بلایای طبیعی و نظایر آن تفاوت می‌کند، این فعالیت‌ها در اوقات فراغت داوطلب و به صورت غیررسمی انجام می‌شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۶۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار