رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ؛

برگزاری مراسمات مذهبی و ادعیه در فضای مجازی

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان به آماده سازی اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی و سوق دادن مردم به برگزاری مراسمات مذهبی و ادعیه در فضای مجازی اشاره کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، گفت: هیأت‌های مذهبی به ضدعفونی مساجد و اماکن پرتردد اطراف مساجد محله‌های خود می‌پردازند.

او با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن افزود: هیأتی‌های مسجد امام محمدباقر به نظافت کامل و شست و شوی مساجد و ضدعفونی می‌پردازند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: روحانیون مستقر شهرستان نیز در زمینه مقابله با کرونا ورود پیدا کرده و آموزش‌های لازم پیشگیری را برای ساکنان محل تبلیغ خود ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام رویوران بیان داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز کلیپی در رابطه با چگونگی مقابله با کرونا و ضرورت در خانه ماندن، تهیه و در گروه‌های مجازی منتشر کرده است.

او به آماده سازی اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی در اماکن سرپوشیده و سوق دادن مردم به برگزاری مراسمات مذهبی و ادعیه در فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.