واکنش ضرغامی به عفو نوروزی زندانیان

سید عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به عفو نوروزی زندانیان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله و همزمان با فرا رسیدن عید نوروز، رئیس قوه قضاییه با ارسال نامه به مقام معظم رهبری خواستار موافقت با عفو و یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی می‌شود.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و به ویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آن‌ها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.

دقایقی پیش سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار توییتی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد؛ وی در پست خود از رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تشکر کرد

ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

"‏اقدام ارزشمند آیت الله رئیسی در پیشنهاد عفو برای محکومیت‌های زیر ۵ سال امنیتی‌ها خبر خوبی برای خانواده‌های آنان بود.
پیشنهاد می‌کنم، به سیاق کلی این بخشنامه، ‎#زندانیان_امنیتی زیر یک سال با اغماض از قید "یک سوم"، کلاً مشمول عفو ارزشمند رهبر معظم قرار گیرند. "

واکنش ضرغامی به عفو نوروزی زندانیان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار