بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ اسفند؛

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان؛ استقبال هنرمندان از نوروز ۹۹

گزیده‌ای از پست‌های منتشر شده توسط هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سید محمود رضوی تهیه‌کننده مطرح سینما با انتشار پستی، مخاطبان را به قرائت همگانی دعای توسل در شب تحویل سال نو (مصادف با شب شهادت حضرت باب الحوائج موسی ابن جعفر علیه السلام) دعوت کرد.

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان ؛

رضا کیانیان بازیگر سینما ویدئویی را در حساب شخصی‌اش منتشر کرد و برای کاربران و مخاطبان خود سال خوبی را آرزو کرد.

«سلام. این سیخ کبریت ما وقتی انتقادات شما رو شنید و دید، بچه خوبی شد. نشست تو خونه. امیدوارم سال نو در کنار خونواده به خوبی نو بشه. عید امسال رو بدون دید و بازدید می‌گذرونیم. این جوری نمی‌مونه. چنین نبود و چنین هم نخواهد ماند. مواظب خودتون باشید». 

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان ؛

فاطمه گودرزی بازیگر معروف سینما ضمن انتشار ویدئویی به استقبال نوروز رفت. در ادامه ویدئوی منتشر شده در صفحه این هنرمند را مشاهده می‌کنید.

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان ؛

پرویز پرستویی آهنگ معروف «بوی عیدی» از مرحوم فرهاد مهراد را در صفحه خود با کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان ؛

سام درخشانی چهره هنری سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از آوازخوانی چوپان ایرانی، از هنر او حمایت کرد و نوشت: «حاضرم خودم برات آلبوم جمع کنم».

هنرمندان

همایون شجریان هنرمند موسیقی کشور در پیامی پیشاپیش آغاز سال نو را به همه مردم و به ویژه کادر درمانی تبریک گفته و در اینستاگرام خود نوشت:

«پزشکان و درمان گران محترم، پرستاران عزیز عیدتان پر برکت، قلب مهربان شما در آرامش. هم میهنان شریف و سختی کشیده‌ام سال نو بر شما فرخنده، روزگارتان زیبا. سرزمین مادری بهارانت خجسته و دشت هایت پر گل. امیدواریم سال بهتری پیش رویمان باشد. ایران‌مان سربلند، سلامت باشید و برقرار».
نوروز ۱۳۹۹»

قول سام درخشانی برای حمایت از هنر آواز چوپان جوان؛ استقبال هنرمندان از نوروز ۹۹

داریوش فرضیایی، مجری محبوب کودک در آخرین پست اینستاگرامش، نکته‌های جالب توجهی را درباره دستکش‌های مورد استفاده در این روزهای کرونایی منتشر کرد و نوشت:

«بسیار بسیار و باز بسیار مهم و حیاتی
هیچ‌وقت قبل از پوشیدن دستکش در هرنوع پلاستیکی و لاستیکی از مواد ضدعفونی کننده دست‌ها (الکل، ژل، وایتکس) استفاده نکنید که باعث تاثیر برجداره داخلی و نفوذپذیری شدید ان‌ها و ورود بلامنازع ویروس خواهد شد. خطر بزرگتر اطمینان غلطی است که بعد از این اشتباه به دستکش‌های دارای سوراخ‌های میکرونی و تخریب شده کرده و به هر شیئی مشکوک و الوده مانند دستگیره تاکسی و ... دست زده و در واقع حامل این ویروس برای دیگران، خود و خانواده هایمان خواهیم شد درصورت نیاز به عمل شستشوی دست‌ها صرفا قبل از پوشیدن دستکش و تنها با اب و صابون ساده و بدون مواد ضدعفونی کننده اینکار انجام شود. این امر بسیار ساده را بسیار بسیار جدی بگیریم».

هنرمندان

احسان علیخانی ضمن انتشار تصویری از کادر درمانی بیمارستان‌ها در صفحه اینستاگرام خود، از هنر بزرگ این قشر زحمتکش نوشت:

«خدمت کردن بزرگ‌ترین هنره، خداوند اولین کسی بود که به بشر خدمت کرد».

هنرمندان

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون عکس خاطره انگیز دوسال پیش خود را که اینستاگرام برای او یادآوری کرده بود، با کاربران به اشتراک گذاشت.

هنرمندان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.