عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن در سال ۹۸

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ هجدهم فوتبال ایران را با هدایت علیرضا منصوریان و کسب ۴۰ امتیاز در جایگاه ششم به پایان رساند و با امید‌های زیادی به لیگ نوزدهم پای گذاشت تا بتواند مانند گذشته نتایج خوبی کسب کند، اما این اتفاق رخ نداد و ذوب آهن پیش از بازی با سایپا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر با تغییرات کادرفنی همراه شد.

پس از جدایی منصوریان، استکی به صورت موقت هدایت سبز‌ها را برعهده گرفت و درحالیکه از علی دایی و زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربیان احتمالی این تیم نام می‌بردند، اما رادولوویچ مونته نگرویی سرمربی ذوب آهن شد. این مربی در بازی‌های گذشته عملکرد بدی نداشته، اما با برخی بازیکنان دچار اختلاف شد که به نظر می‌رسد این مشکل نیز حل شده باشد. ذوب آهن درحال حاضر با کسب ۲۲ امتیاز از ۲۱ بازی در رده ۱۱ جدول قرار دارد.

این تیم در جام حذفی نیز با هدایت منصوریان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و مقابل مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد و حذف شد. ذوب آهن در این فصل بازیکنان خوبی از جمله مهدی خلیل لبنانی، دانیال اسماعیلی فر، هادی محمدی، دارکو بیدوف و ... اشاره کرد.

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در بین نمایندگان ایران حضور ندارد، اما فصل گذشته در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و مقابل الاتحاد عربستان حذف شد. ذوب آهن در گروه A با تیم‌های النصر عربستان، الزورا عراق و الوصل امارات همگروه بود که با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. سبز‌ها در این مرحله به مصاف الاتحاد عربستان رفتند که حذف شدند.

به جز نتایج ذوب آهن در سال ۹۸ این تیم در اواخر سال با تغییرات مدیریتی همراه شد. سعید آذری که سال‌ها مدیرعامل ذوب آهن بود و با این تیم نتایج خوبی بدست آورد از این باشگاه جدا و جواد محمدی جایگزین او شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار