پیام نوروزی شهردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: سال نو و نوروز باستانی را به همه شهروندان تبریک می‌گویم و به همه شهروندان امید می‌دهم خادمان شما در شهرداری با تمام قدرت در تلاشند که به کمک شما بیایند و تضمین کننده سلامت شما باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نوروزی شهردار اصفهان در پیامی به مناسب فرا رسیدن سال جدید گفت: سال نو و نوروز باستانی را به همه شهروندان تبریک می‌گویم و به عنوان شهردار به همه شهروندان امید می‌دهم خادمان شما در شهرداری با تمام قدرت در تلاشند که به کمک شما بیایند و تضمین کننده سلامت شما باشند البته این امر دست یاری شما مردم عزیز را می‌طلبد، این شمایید که باعث می‌شوید تلاش ما جواب دهد، همانند پزشکان و پرستاران، ما نیز از شما خواهش می‌کنیم که در خانه بمانید. خادمان شما در شهرداری شبانه روز برای ضدعفونی و اقدامات پیش گیرانه  مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

او ادامه داد: در این سال مانند پارسال بر همه مشکلات مالی غلبه پیدا کردیم و به بودجه مورد نظر دست یافتیم وهیچ کارمند و کارگری نداریم که حقوق و مزایا دریافت نکرده باشد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: امسال در اصفهان انقلاب عمرانی داشتیم. در حوزه عمرانی باوجود مشکلات مختلف مانند سیلاب و کرونا آنچه را که به مردم قول داده بودیم، سر موعد و حتی زودتر تمام کردیم، گفته بودیم جاده فرزانگان ۲ ساله تمام می‌شود، اما آنرا ۱۸ ماهه به پایان رساندیم، پل آفتاب را سه روز قبل از موعد مقرر تمام کردیم و مردم امیدوارم باشند شهر همچون موجود زنده مسیر پیشرفت را طی می‌کند و مدیران به موقع وظیفه خود را انجام می‌دهند.

نوروزی افزود: از همه مدیران مناطق شهرداری، معاونان، مدیران سازمان ها، همه کارمندان، کارگران، کارشناسان و افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با شهرداری همکاری می‌کنند تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: از همه کسانیکه به نوعی در صحنه مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و ایثارگرانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند تشکر می‌کنم.

او گفت: از کادر درمانی تشکر می‌کنم که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، همچنین از مجموعه نیرو‌های شهرداری که که برای ضدعفونی و ریشه کن کردن این ویروس، شب و روز نمی‌شناسند. از سایر نیرو‌های مردمی، انتظامی، ستاد کرونا، بسیج، مجموعه‌های خدماتی و مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و همه افرادی که تلاش می‌کنند نهایت قدردانی را دارم.

سخنم را با شعری از شاعر بزرگ اصفهانی کمال الدین اسماعیل به پایان می‌رسانم:

لشکر نوروز به صحرا رسید ***موسم شادی و تماشا رسید

زامدنِ گل به بشارت زپیش*** عید رسید اینک و زیبا رسید


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.