محدودیت ورود خودرو‌های شهرستان‌های دیگر به سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از اعمال محدودیت برای عبور و مرور خودرو‌ها با پلاک شهرستان‌های دیگر به ویژه شهرستان های درگیر با کرونا خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در جلسه شورای ترافیک سیرجان که با هدف هماهنگی تردد محور‌های ورودی و خروجی شهرستان در ایام نوروز برگزار شد، از اعمال محدودیت برای عبور و مرور خودرو‌ها با پلاک شهرستان‌های دیگر به ویژه شهر‌ستان های درگیر با  کرونا خبر داد و گفت: به دلیل اینکه شهرستان سیرجان در مسیر ارتباطی استان‌های مختلف واقع شده است، باید راهکارهایی در نظر گرفته شود که تا حدامکان از ورود خودرو‌های شهرستان‌های دیگر به سیرجان کاسته شود.

او با اشاره به اهمیت کنترل ورودی‌های شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: امسال نوروز متفاوتی را در شهرستان سیرجان تجربه می‌کنیم و از همشهریان می‌خواهیم از دید و بازدید‌های نوروزی خودداری کنند.

سهراب بهاالدینی با اشاره به اینکه سیرجان برای مسافران نوروز ۹۹ شرایط اسکان ندارد، از مسافران نوروزی خواست به شهرستان سیرجان وارد نشوند.

این جلسه با مصوباتی، چون: ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی از سمت جاده تهران به داخل شهر و در نظر گرفتن دو تیم از پلیس راهور یک تیم از بسیج و یک تیم از اصناف برای کنترل مسیر بلوار شاهد و مسیر شیراز با هدف توقف نکردن خودروهای غیر بومی و مسافران عبوری، همراه بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار