تبریک نوروزی وزیر ارتباطات به مردم ایران

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود عید نوروز را پیشاپیش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، لحظاتی پیش ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با آرزوی موفقیت و سلامت، سال خوبی را برای تمامی هموطنان خواستار شد. 

آذری جهرمی در پست خود نوشت:

"نامه‌ای به شما دوست عزیز:
سلام هموطن، رفیق، عزیز و دوستی که شاید همدیگر را ندیده باشیم، ولی دوستت دارم... قبل از هر چیزی، خبر خوب این که بالاخره ۹۸ به پایان رسید. سالی که در آن همه‌با‌هم ناراحت شدیم و شاد شدیم، گریه کردیم و خندیدیم، درد کشیدیم و قوی شدیم. هر چی رخ داد برای همه بود و گذشت.

همچنین یاد کنیم از حاج قاسم عزیز که آسمانی شد و جایش خیلی خیلی خالی است... یاد کنیم از همه‌ی رفتگان به خصوص درگذشتگان به خاطر کرونا... و تشکر کنیم از همه‌ی فرشتگان محافظ ایران که شب عید دور از خانواده هستند، از پرستاران و پزشکانی در خط مقدم مبارزه با کرونا تا سربازان عزیز وطن در مرزها... در این ویدیو از برخی از آنچه بر وزارت ارتباطات در ۹۸ گذشت، گفتم. وقت بگذارید لطفا و نگاه کنید.

شمارش معکوس برای آغاز سال جدید و یک زمان تازه برای شادی و آرامش و تحقق رویاهایمان آغاز شده. عدد ۹۹ همیشه امید بخش بوده، فقط یک قدم تا ۱۰۰ باقی است. بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.
دوستدار شما.
محمد جواد".

در ادامه ویدئوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: ما ایرانی‌ها هم باید با ویروس کرونا بجنگیم هم با تحریم آمریکا! 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من تا حالا وزیر به این اخلاص و خوشتیپی ندیده بودم دمش گرم امیدوارم همیشه وزیر باشه