در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افراد توصیه‌های لازم راجع به خرید ماهی قرمز را جدی بگیرند

رفیعی پور گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا به افراد توصیه می‌شود که ماهی قرمز شب عید را از فروشگاه‌های مجاز خریداری کنند.

علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توصیه ها برای خرید و نگه داری ماهی قرمز اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور به افراد توصیه می شود که ماهی قرمز را از مجاری و فروشگاه های مجاز خریداری کنند.

وی افزود: اگر خانوارها ماهی قرمز شب عید را از فروشگاه های مجاز خریداری کنند، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر انتقال ویروس کرونا وجود ندارد.

رفیعی پور ادامه داد: افراد از طریق پرتال سازمان دامپزشکی و شماره ۱۵۱۲ می توانند اطلاعات لازم راجع به شرایط نگه داری ماهیان زینتی و ماهی قرمز را دریافت کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی با تاکید بر این مسئله که افراد از تماس بدون لوازم‌حفاظت فردی به ماهیان قرمز و زینتی باید اجتناب کنند، بیان کرد: با توجه به بیماری کرونا افراد دقت کنند که فروشندگان ضمن رعایت جنبه های بهداشتی حتما باید از لوازم حفاظت فردی همچون دستکش، کلاه استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: افراد طی تماس با شماره ۱۵۱۲ می توانند اطلاعات لازم راجع به حفظ و نگه داری ماهی قرمز و مراجع قانونی تحویل ماهی دریافت کنند.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار