پیام تبریک سرپرست فرمانداری هویزه به مناسبت عیـد نوروز

سرپرست فرمانداری هویزه با صدور پیامی، فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در پیامی فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

بسمه تعالی

یا مقلب القلـوب و الابصـار یا مدبرالیـل و النهـار یا محـول الحول والحوال حول حالنا الی احسـن الحال

خداوند منان را سپاسگذاریم که در سـایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سـال جدید دیگری را برای ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت ، گام در مسیر صحیح زندگی و خدمت بگذاریم.

امید است در سال جدید به حول و قوه الهی در مسیر همدلی، وحدت و تلاش و فعالیت گام محکم با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برداریم.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام و عرض ادب به خانواده معظم شهداء، ايثارگران و جانبازان، فرارسیدن سال جدید را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور شهرستان هویزه تبریک و تهنیت می نمایم و براي تمامي شهروندان عزيز از درگاه خداوند متعال، آرزوي سلامتي، سربلندي و توفيق روزافزون دارم.

در پایان از شهروندان شهرستان هویزه تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس با رعایت نکات بهداشتی و در جهت حفظ جان خود، خانواده و جلوگیری از همه گیری و نابودی این ویروس در خانه های خود بمانند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نوروز 99 ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.