پرخیر و برکت بودن سال جهش تولید برای لرستان

استاندار لرستان در پیامی با تبریک آغاز بهار و حلول سال نو گفت:امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" نامگذاری شده، ارمغان روز‌ها و سالی پر از خوبی‌ها و خیر و برکت برای استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در پیام سید موسی خادمی آمده است: بهار، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه‌های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی‌ها است. این پیام می‌افزاید: اینک زمین نفسی تازه می‌کند و تابلویی رنگارنگ را در عمق چشمان جهانیان به تصویر می‌کشد.

او افزود: سالی که بتوان با تلاش‌های خستگی ناپذیر ملت ایران، گام‌هایی بلند و استوار در تمام حوزه‌ها برداشت و خصوصا جهش بزرگی در زمینه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، افزایش سهم سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدات داخلی ایجاد کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: امید است همراهی و همکاری تمام قد مسئولان و همدلی همیشگی مردم استان در این سال باعث رونق بیش از پیش استان گردد.

به گفته وی جا دارد از مردم فهیم، مدیران پرتلاش، جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان و همچنین مساعی اصحاب رسانه در روز‌های پایانی سال که سبب شد از پیشرفت بیماری کرونا جلوگیری شود و انشالله به محو آن منجر خواهد شد؛ تشکر کنم.

استاندار لرستان اضافه کرد: امید است در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقای سطح رفاه مردم و کارآمدتر شدن نظام و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید سالی مملو از موفقیت و بهروزی برای ملت ایران و استان لرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار