آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران جاسک

فرماندار جاسک از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران این شهرستان با توجه به بارش‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار جاسک از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران این شهرستان با توجه به بارش‌های پیش رو خبر داد.

رادمهر با اشاره به اینکه بارش‌های پیش بینی شده در ارتفاعات جاسک بیشتر است که از شهروندان و روستاییان بویژه روستا‌های سیل زده خواست جوانب احتیاط را رعایت کنند.

او گفت: موج بارشی از اواخر جمعه تا روز یکشنبه ادامه دارد که باید بخشداران، دهیاران و مدیران اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل باشند.

فرماندار جاسک افزود: سامانه بارشی پیش روی همراه با رگبار باران، رعد وبرق و وقوع تگرگ بوده که سبب آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در رفت وآمد‌های دریایی می‌شود.

رادمهر گفت: در روز شنبه و یکشنبه وزش باد نسبت شدید تا۴۰ کیلومتر در ساعت و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
او افزود: با توجه به بارندگی در روز شنبه تا یکشنبه از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

فرماندار جاسک گفت: در روز‌های شنبه تا ظهر یکشنبه با توجه به افزایش لحظه‌ای سرعت باد و وزش باد نسبت شدید شمال غرب در بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه و مواج شدن دریا، تمهیدات لازم توسط اداره بندر، شیلات و صیادان صورت پذیرد.

شهرستان جاسک در ۳۰۰کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.