نظرسنجی: بیشتر آمریکایی‌ها نگران ابتلا به کرونا هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر مردم آمریکا نگران هستند که خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به ویروس کرونا مبتلا شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر مردم آمریکا - ۶۶ درصد - نگران هستند خود یا یکی از اعضای خانواده شان به ویروس کرونا مبتلا شوند.

بر اساس نظرسنجی آسوشیتدپرس-NORC، سی و یک درصد از آمریکایی‌ها بسیار نگران ابتلای خود یا یکی از عزیزانشان به ویروس کرونا هستند و ۳۵ درصد دیگر تا حدودی نگران این مسئله هستند. این نظرسنجی نشان می‌دهد از هر ۱۰ آمریکایی ۳ نفر نگرانی در این زمینه ندارند.

نظرسنجی ماه فوریه نشان می‌داد ۴۵ درصد از مردم آمریکا نگران ابتلا به کرونا هستند.

۸۸ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند به طور متناوت دست‌های خود را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا می‌شویند. ۸ درصد گفته اند از حضور در مناطق شلوغ پرهیز می‌کنند. ۷ درصد گفته اند هیچ یک از توصیه‌های متخصصان در این زمینه را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام.ای کاش دستگاههایی توسط متخصصان برای کارهای مربوط به اموات کرونا ساخته شود مثلا دستگاهی که یکدفعه میت را درون استخر آبی فرو ببرد بدین ترتیب تعداد زیادی میت در مدت کوتاهی شستشو میشوند.یه پیشنهاد دیگه اینکه ماسکهایی در اختیار سوپرمارکتها و داروخانه ها قرار گیرد و این مکانها بصورت رایگان به افراد مشکوک به سرما خوردگی بدهند.
آخرین اخبار