آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها راه شکستن سدهای دشمن اتکا به داخل کشور است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استکبار جهانی با تمام قدرت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی راه کشور را سد کرده و تنها راه شکستن این سد‌ها تکیه بر توان داخلی است.

آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار امسال که به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، اظهار کرد: سال گذشته بحث کار و تولید بود که تا حدودی محقق شد و امسال رهبر معظم انقلاب با یک شیب «جهش تولید» را مطرح کردند که ان‌شاالله با همت مردم محقق خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما از تمام جهات توسط دشمن محاصره شده و با سد‌هایی روبه‌رو هستیم و تنها راه‌حل، انجام کار‌ها توسط خودمان است، تصریح کرد: استکبار جهانی با تمام قدرت خود در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی راه کشور را سد کرده و تنها راه شکستن این سد‌ها تکیه بر توان داخلی است.

او افزود: آن اتفاقی که برای کشور در حال گردش کار رخ می‌دهد به این شکل است که رقابت‌ها صورت گیرد و همت‌ها زیاد شود، وقتی انسان متوجه می‌شود که منافع را از دست می‌دهد کمر همت را محکم‌تر می‌بندد.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: ما در مباحث علمی به لطف خدا پیشرفت خوبی داشتیم فقط باید عزم خود را جزم کنیم، همه چیز در اختیار خودمان است و هیچ کشور خارجی به ما کمک نخواهد کرد؛ استکبار جهانی تمام راه‌ها را به روی ما بسته و تنها راه باقی مانده این است که ما در داخل کشور کار‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز 99 ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار