سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیئت نظارت به علت خلأقانونی در مجلس دهم موثر نبود

عضو هیئت نظارت مجلس گفت: این هیئت در حد و ترازی که انتظار داشته‌ایم، نتوانسته مفید واقع شود و علت آن خلأقانونی است.

هیات نظارت در حد و اندازه‌ای که انتظار داشتیم مفید نیستسلیمی عضو هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا هیئت نظارت پیش از آنکه تخلفات بعضی نمایندگان توسط برخی دستگاه‌ها مانند شورای نگهبان احراز شود، با آن برخورد نمی‌کند، گفت: برخی موارد و گزارش‌ها را ارگان‌های ذی‌ربط به شورای نگهبان ارائه کرده‌اند، اما به هر دلیلی این اسناد به دست ما نرسیده است.

او افزود: در مواردی که اسناد و شکایتی به دست ما رسیده است، به این موارد ورود کرده‌ایم. مواردی که به صورت قطعی تخلف مالی است حتما باید به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

عضو هیئت نظارت مجلس گفت: معتقدم که هیئت نظارت در حد و ترازی که انتظار داشته‌ایم، نتوانسته مفید واقع شود و علت آن خلأقانونی است. یکی از مواردی که در مجلس آینده باید در همان ابتدا مورد بازبینی قرار گیرد قانون هیئت نظارت است تا این هیئت فعال و پویاتر شود، در این صورت هم کارایی مجلس بالاتر می‌رود و هم اعتماد مردم بیشتر جلب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خلا قانونی کلمه ای است که صدها هزار میلیارد اختلاس مسولین کشور را توجیه کرده است پس مجلس چه کاری می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان ۲۰۰ تومن خیلی کم است، مدت زمان سربازی ( دو سال) زیاد است ما نمیتوانیم دو سال عمرمان را طلف کنیم ، یا ماهی دو ملیون حقوق دهید یا سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید،
قانون سربازی باید اصلاح شود، بعد از سربازی هیچ‌گونه اشتغالی برای سربازان نیست و هرکس باید خودش برای امرار معاش فکری به حال خود کند پس چرا دو سال از عمرمان را هدر دهیم؟؟؟؟؟!!!
پاسخگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
برای جوانان اشتغال زایی کنید،
آخرین اخبار