یک نفر به آمار مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزوده شدن یک نفر به مبتلایان ویروس کرونا، گفت: ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته‌اند.

یک نفر به آمار مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه اول فروردین۹۹، به  ۵۵ نفر رسید.

او افزود: بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس او مثبت اعلام‌شده آقایی ۴۹ ساله ساکن دشتستان است که سابقه سفر به شیراز را دارد و با حال عمومی خوب در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه تا امروز ۶۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، ادامه داد: ۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های استان با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و در قرنطینه خانگی هستند، و هفت نفر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و سفر نکنند، دورهمی نروند و مهمان دعوت نکنند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

او عنوان کرد: تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا کند، ممکن است قابل جبران نباشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم خواست به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.