نخستین کشیک نوروزی منابع طبیعی مهاباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: امسال برای نخستین بار کشیک نوروزی ماموران یگان حفاظت این اداره در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و تعطیلات سال جدید؛ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی شهرستان مهاباد با تمام تجهیزات و نیرو‌های خود در آماده باش کامل قرار دارند.

او با اعلام اینکه گشت‌های مراقبت و حفاظت بطور منظم برقرار هستند، افزود: پایش مراتع و اراضی ملی در ۲ بخش خلیفان و مرکزی با لستفاده از ۱ دستگاه خودرو صورت می‌گیرد.

پاتو اظهار داشت: اگر در صورت گزارش و یا برخورد با تصرف یا تخریب‌های احتمالی در عرصه‌های ملی از سوی اشخاص سود جو مواجه شویم با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد و به مراجع قضایی فرد خاطی معرفی و تحویل خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد تصریح کرد: همچنین در این زمینه هماهنگی‌های لازم از سوی فرماندهی نیروی انتظامی و ریاست دادگستری انجام شده و در کوتاهترین زمان ممکن با عوامل خاطی برخورد خواهد شد.

او یادآور شد: تلفن امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ بطور رایگان و بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان قرار دارد و در صورت مشاهده‌ی هر گونه موارد مشکوک اعم از آتش سوزی؛ تخریب یا تصرف و یا چرای غیر مجاز در عرصه‌های منابع طبیعی را می‌توانند با این شماره در میان بگذارند تا در کوتا هترین زمان در محل حاضر شوند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.