مسیر افتخار آفرین سپهبد سلیمانی را با قوت در سال جدید دنبال کنیم

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسیر افتخار آفرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با قوت و قدرت در سال جدید دنبال کنیم و به بیگانگان دل نبندیم، زیرا که غیر قابل اعتماد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز جمعه در پیام ویدیویی با تبریک آغاز سال جدید و عید نوروز اظهارداشت: پیشرفت‌های علمی، فناوری و توان دفاعی، نفوذ منطقه‌ای، سیل، زلزله، پیروزی‌های جبهه مقاومت و شهادت سپهبد شهید سلیمانی و حضور باشکوه مردم در تشییع سردار مقاومت از اتفاقات تلخ و شیرین و نقاط قوت و ضعف سال ۹۸ بود.

او بیان کرد: سال گذشته حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضعف مدیریت در برخی از بخش‌های اجرایی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، سیل و زلزله و در نهایت ویروس کرونا را شاهد بودیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: در این استان علاوه بر محرومیت و مشکلات اقتصادی شاهد سیل در شمال و جنوب استان و بلایایی همچون هجوم ملخ‌ها به اراضی کشاورزی بودیم، ولی در مقابل همکاری و همدلی مردم و مسوولان برای آبادانی استان و جذب اعتبارات و سرمایه گذاران بیشتر در استان شد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: اگر چه سیل آسیب فراوانی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی سیستان و بلوچستان وارد کرد، اما موجب رفع خشکسالی شد و نیز به لطف پیام رهبر معظم انقلاب موجب توجه مردم و مسوولان کشورمان به این استان شد و شاهد سرازیر شدن سیل کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی از اقصی نقاط کشور به این منطقه بودیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ویروس کرونا نماز‌های جمعه و جماعات و فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی را به تعطیلی کشاند و این نارضایتی مردم را به دنبال داشت که امیدواریم با لطف الهی و مجاهدت مجموعه‌های پزشکی و جهادگران عرصه سلامت و همکاری مردم به زودی این بلا برطرف شود.

او گفت: ویروس کرونا امتحان دشمن شناسی است، زیرا که احتمال حمله بیولوژیک توسط دولت‌های مستکبر است.

حجت اسلام و المسلمین محامی افزود: امیدواریم سال جدید برای امت اسلامی بویژه مردم سیستان و بلوچستان پر برکت باشد و بتوانیم سعادت دنیا و آخرت را کسب کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار