تمامی راه‌های ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان مسدود شد

فرماندار زابل گفت: در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا تمامی راه‌های ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،غلامرضا گنجی فرماندار زابل اظهار داشت: بر اساس تصمیم گرفته شده در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا که صبح امروز با حضور فرمانداران شمال استان سیستان و بلوچستان، دانشگاه علوم پزشکی زابل، اعضای شورای تأمین و سایر اعضا برگزار شد، تمامی راه‌های ارتباطی در حوزه سیستان بسته شده است.

او با بیان اینکه محور‌های داخلی منطقه سیستان نیز مسدود شده است، گفت: ورودی‌های شهرستان زابل سه راهی دشتک، مسیر پل نهراب، قائم آباد، پل نیاتک، مسیر بنجار، مسیر ژاله‌ای و کرباسک از صبح امروز مسدود و اجازه عبور داده نمی‌شود.

فرماندار زابل با اشاره اینکه از صبح امروز تردد در محور‌های ورودی سیستان برای خودرو‌های شخصی با پلاک شهر‌های دیگر ممنوع شده است، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با ویروس کرونا مقرر شد تا به خودرو‌های شخصی با پلاک‌های غیر بومی اجازه ورود داده نشود و خودرو‌های غیر بومی که در حوزه سیستان هستند نیز تا ۷۲ ساعت آینده مهلت دارند این منطقه را ترک کنند در غیر این صورت خودروهایشان تا پایان تعطیلات به پارکینگ برده خواهد شد.

او تصریح کرد: البته خودرو‌هایی که پلاک شهرستان دارند، ولی مالکان در منطقه سیستان سکونت دارند از این امر مستثنا هستند.

گنجی بیان داشت: از همه هم وطنان عزیز خواهشمندیم برای حفظ جان و سلامت خود و دیگر شهروندان به استان سیستان و بلوچستان سفر نکنند و در خانه بمانند تا هرچه زود‌تر ویروس کرونا را شکست دهیم.

او با اشاره به اینکه تمامی بازار‌های شهر زابل و منطقه سیستان نیز از امروز تعطیل است شده است، تصریح کرد: البته فروشگاه‌های تأمین مایحتاج ضروری نظیر مواد غذایی، مواد بهداشتی و مواد شوینده با رعایت نکات بهداشتی باز هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام من سربازم امروز 7 فروردین هستش من میتونم وارد زاهدان شم؟؟با تاکسی اگه بیام
آخرین اخبار