فعالیت ۴۵ گروه گشت ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز 45 گروه ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان گشت‌زنی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز ۴۵ گروه ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مناطق ۱۵ گانه شهر به صورت ۲۴ ساعته گشت‌زنی می‌کنند.

حسن محمدحسینی افزود: این گروه‌ها به منظور برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده و یا جمع آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جلب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

او ادامه داد: چنانچه واحد‌های صنفی مشاوران املاک اقدام به جذب و اسکان مسافر کنند، با هماهنگی اداره اماکن، برای پلمب آن‌ها اقدام خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان از ساعت هفت صبح ۲۹ اسفند سال گذشته تا هفت صبح امروز، گفت: در این مدت پنج چادر مسافرتی مسافران در شهر اصفهان جمع آوری شده است.

او افزود: جمع آوری سه متکدی و ۱۱ دست‌فروش و صدور تذکر به هشت بازاریاب اسکان غیر مجاز از دیگر اقدامات انجام شده توسط گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۰:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
هنوز هستند بعضی از شهرک صنعتی تعطیل نکرده وهیچگونه اقدامی نمیکند
آخرین اخبار