تبریک نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی به شماری از روسای مجالس کشورهای حوزه تمدن نوروز

علی لاریجانی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدن نوروز فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه،  تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و  پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

متن این پیام ها به این شرح است:

  

السلام عليكم؛ 

نوروز،  پيشاهنگ دگرگوني طبيعت، همواره با طراوت، شادابي و شكوفايي همراه است. اميدوارم سال پيش‌رو، همگام با تحول و پيشرفت روزافزون و عدالت براي ملت‌ها باشد. 

خرسندم به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد باستاني نوروز، صميمانه‌ترين شادباش‌ها و تبريكات خود را به جناب‌عالي و همكارانتان ابراز كنم. 

با کمال مسرت و خرسندی تأکید می نمایم که مجلس شورای اسلامی از هر گونه همكاري پارلمانی به¬ويژه با همسايگان بر اساس احترام متقابل و با هدف ايجاد امنيت، پيشرفت، رفاه و توسعه همه‌جانبه اقتصادي، سياسي و فرهنگي استقبال مي‌كند. 

فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته همراه با سلامت و موفقيت روزافزون جناب¬عالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را مسئلت دارم. 

علي لاريجاني 

رئيس مجلس شوراي اسلامي 

جمهوري اسلامي ايران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار