توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان با کمک سینا صنعت ایذه

مدیرعامل شرکت سینا صنعت ایذه از توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان میان مردم ایذه و باغملک خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اگر همه شرکت‌های دولتی و خصوصی نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال مبارزه با کرونا اقدام کنند، مردم و کادر درمانی بیمارستان‌ها می‌توانند با وضعیتی به مراتب بهتر از اکنون با کرونا مقابله کنند.

شرکت سینا صنعت ایذه که در عرصه صنعت کشور فعال است و یک تیم کشتی را نیز حمایت مالی می‌کند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک بین بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک را در برنامه دارد.

علی بابا احمدپور مدیرعامل این شرکت گفت: برای کمک به مبارزه با بیماری کرونا ۲ هزار عدد ماسک به همراه ۱۰۰ دست لباس مخصوص پرستاران جهت مداوای بیماران احتمالی کرونایی به بیمارستان شهدای ایذه اهدا شد.

او افزود: در همین راستا امروز نیز ۲ هزار عدد ماسک برای استفاده پزشکان، پرستاران ‌و کادر درمانی بیمارستان شهید طباطبایی باغملک تقدیم شد.

مدیرعامل شرکت سینا صنعت ایذه از توزیع ۶ هزار ماسک باقیمانده در روزهای آتی خبر داد و بیان کرد: این ماسک‌ها در بخش دهدز، بخش سوسن، شهر قلعه تل و چند روستای بخش مرکزی ایذه توزیع می‌شوند.

احمدپور هدف از این کار را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: ۱۰ هزار ماسک دیگر نیز خریداری کرده‌ایم که در صورت اجازه خروج از تهران در اختیار مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک و بخش‌های تابعه قرار خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت سیناصنعت ایذه با درخواست از مردم بری خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر تصریح کرد: مردم بافرهنگ ما به خوبی می‌دانند که فرصت برای دید و بازدید بسیار است، اکنون برای شکست دادن کرونا به یک همت جمعی نیاز داریم و مهمترین اقدام ما نیز ماندن در خانه است.

تاکنون ۳۹۱ نفر در خورستان به کرونا مبتلا شده‌اند، در اهواز ۱۲۸، دزفول ۴۰، آبادان ۳۹ ماهشهر ۲۹، اندیمشک ۲۷، شوشتر ۲۶، خرمشهر ۱۸، شادگان ۱۶، مسجد سلیمان ۱۰، بهبهان ۹، شوش ۹، رامهرمز هشت، باوی هشت، کارون پنج، ایذه و هندیجان هر کدام چهار مورد، اندیکا، امیدیه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۲ مورد، گتوند و باغملک و دشت آزادگان هر کدام یک مورد ابتلای قطعی ثبت شده است.

به دستور استاندار خوزستان ورود مسافران نوروزی به استان برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس ممنوع اعلام شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.