پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در فارس

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در پیام نوروزی با تبریک آغاز سال ۹۹ که همراه با عید سعید مبعث و در آستانه اعیاد ارزشمند ماه شعبان است، یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه خدمت و سلامت را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام‌جمعه شیراز در پیام نوروزی با تبریک آغاز سال ۹۹ که همراه با عید سعید مبعث و در آستانه اعیاد ارزشمند ماه شعبان است، یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه خدمت و سلامت را گرامی و اظهار داشت: در حالی سال ۹۹ را آغاز می‌کنیم که با این بیماری جهان‌گیر روبه‌رو هستیم و به همین دلیل سالی متفاوت با سال‌های دیگر است.

او با بیان اینکه ممکن است آغاز یک قضیه‌ای دشوار باشد، اما پایانی خوش را به دنبال داشته باشد، گفت: حکمت‌هایی در این قضیه است چراکه هیچ بلایی نیست مگر اینکه خیری بر آن احاطه داشته باشد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امیدواریم در سال ۹۹ خیرات و برکات پس از این بیماری ظهور کند و در ماه رمضان که ماه برکت و رحمت است، از رحمت خدا بهره‌مند شویم، افزود: نگاه به جهت مثبت این قضایا از نکاتی است که باید توجه شود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه کرونا در سطح بین‌الملل تمدن‌های مختلف را درگیر کرده است، بیان کرد: چین در نخستین برخورد خودش را نشان داد امروز تمدن اروپایی و امریکایی با این بیماری درگیر و دچار چالش شده، از طرفی تمدن اسلامی و ایرانی ما در این بحبوبه به یک چالش وارد شده که با پیروزی ملت عزیز به پایان می‌رسد.

او با بیان اینکه نکته‌ای که در این عرصه باید به آن توجه کنیم این است باید قدرتمندی عقیده خودمان را در مقابل عقاید و جهان‌بینی دیگران اثبات کنیم، گفت: هر تمدنی یک باوری درباره خدا، انسان و جهان دارد که در این مبارزه‌های تمدنی خودش را نشان می‌دهد، ما مطمئن هستیم در این نبرد بسیار سنگین که جهان‌بینی ما را به چالش می‌کشند جوانان ما اثبات می‌کنند که قوی‌ترین جهان بینی را داریم.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم فارس که میراث‌دار ملاصدرا هستند باید خودشان را نشان دهند، افزود: نکته دیگری که قدرتمندی ما باید در آن اثبات شود، برتری سبک زندگی اسلامی ایرانی است؛ در این چالش جهانی هرکس دارد سبک زندگی خود را عرضه می‌کند باید توانمندی سبک زندگی ایرانی و اسلامی اثبات شود و سال ۹۹ سال اثبات این سبک زندگی است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به اتفاقات خوبی که در این روز‌ها رخ داده است، گفت: صاحبان املاک در آستانه عید یا اجاره بها را بخشیدند یا فرصت دادند که این هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود، عده‌ای به رایگان مواد ضدعفونی و ماسک توزیع کردند، جوانان بسیاری اقدام به ضدعفونی معابر کردند که نشان از عظمت سبک زندگی اسلامی ایرانی دارد که در دیگر نقاط دنیا دیده نمی‌شود.

او با بیان اینکه امسال باید در عرصه اقتصاد ملی گام بزرگی برداریم و آنچه بایسته است انجام دهیم، بیان کرد: از همه کسانی که در انتخابات دوم اسفند شرکت و هم نظام را تایید کردند و هم نمایندگان خود را به مجلس فرستادند، تشکر می‌کنیم و برای همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند سال خوب آرزومندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار