تاکید ترامپ بر پابرجا ماندن تحریم‌های ضدایرانی

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر تأکید کرد علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، تحریم‌ها علیه ایران پابرجا خواهند ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه سی‌ان‌بی‌سی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری بار دیگر تأکید کرد تحریم‌ها علیه ایران را به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش نخواهد داد.

ترامپ در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا دولت ترامپ رفع تحریم‌ها علیه ایران را بررسی می‌کند یا خیر، گفت: «آنها جواب این (سوال) را می‌دانند. مسئولان ایران جواب سوال شما را می‌دانند.»

امروز همچنین برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن تاکید بر تداوم فشارهای حداکثری این کشور بر ایران مدعی شد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع ارسال کمک به این کشور در زمینه پزشکی و برای مقابله با کرونا نیست.

پیش از این در حالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادعایی از آمادگی کشورش برای کمک به ایران در مبارزه با ویروس کرونا خبر داده بود که تحریم‌های ظالمانه واشنگتن علیه تهران باعث تحت فشار قرار گرفتن مردم ایران شده است. الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز اذعان کرد تحریم‌های واشنگتن علیه ایران باعث تحت فشار قرار گرفتن بیماران و نیز تحت الشعاع قرار گرفتن مبارزه با ویروس کرونا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
مرگ بر برایان هوک و وزیر خارجه آمریکا و ترامپ کاشکی ترامپ به کرونا داشت میمیود خدا نمیکشتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
همین فشار رو از سالها قبل روی بیماران خاص و سرطانی تا الان در نظر بگیرین که به خاطر تحریمای امریکای خبیث ذره ذره اب شدن
مرگ بر صهیونیسم پست و امریکای کثیف....تا ابد
آخرین اخبار