مردم همکاری کنند تا چند روز آینده وارد فاز ثابت بیماری کرونا می‌شویم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با همکاری مردم در چند روز گذشته شیب منحنی صعودی بیماری کرونا در یزد کمی ملایم‌تر شده است.

مردم همکاری کنند تا چند روز آینده وارد فاز ثابت بیماری کرونا می‌شویممحمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به همکاری جدی مردم در روز‌های اخیر خوشبختانه شیب منحنی صعودی بیماری کرونا کمی ملایم‌تر شد و اگر این همکاری جدی مردم ادامه یابد در چند روز آینده وارد فاز ثابت این بیماری می‌شویم.

او از افزایش مسافرت‌ها ابراز نگرانی کرد و افزود: متاسفانه افزایش مسافرت‌های درون و برون شهری در یزد  رو به نگرانی و گسترش این بیماری وا داشته است، لذا از همشهریان درخواست می‌شود کلیه مسافرت‌های خود را به زمانی دیگر موکول کنند تا شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از لغو مرخصی کارکنان درمان تا ۲۰ فروردین خبر داد و ادامه داد: به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد کلیه مرخصی‌های کادر درمان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در سراسر استان تا ۲۰ فروردین لغو گردید.

او همچنین گفت: همشهریان می‌توانند برای مشکلات حاد خود به اورژانس و برای تب و عفونت‌های تنفسی به مراکز خدمات سلامت که در تمامی شهرستان یک مرکز و در شهر یزد چهار مرکز آماده خدمت رسانی هستند مراجعه کنند.

نوری شادکام گفت: از ابتدای شروع کرونا ویروس در استان یزد پنجاه و نه نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.