سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹

با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. همچنین در این روز برای بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود. یکشنبه در بیشتر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد و بر شدت  بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید افزوده می شود.

 بعد از ظهر به تدریج از ابرناکی در شمال غرب کاسته خواهد شد. دوشنبه فعالیت این سامانه درمرکز، سواحل دریای خزر و نیمه شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
 
سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده باران خواهیم داشت. طی این مدت بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف بوده و روز‌های شنبه و یکشنبه ریزش تگرگ در مناطقی از جنوب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز دوشنبه در مرکز و شمال شرق کشور دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز شنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور، یکشنبه در نیمه غربی و نوار شمالی کشور، دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی کشور بین ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز، شرق دریای عمان و دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار