از رونق به جهش ۹/

تزریق ۳۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صنایع دریایی کشور در سال "جهش تولید"

راستاد گفت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تامین ناوگان عملیاتی مورد نیاز خود در سال "جهش تولید" تزریق خواهد شد.

تامین تمامی قطعات مورد نیاز بندری توسط سازندگان داخلی/ تزریق ۳۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صنایع دریایی کشور در سال جهش تولیدمحمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تبریک  سال نو شمسی  به تمامی مردم به ویژه دریانوردان گفت : سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات و گام های موثری در سال گذشته برای "رونق تولید" برداشته و در سال جدید هم راستا در حوزه کاهش تولید اقدامات و برنامه های گسترده ای را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تامین ناوگان عملیاتی مورد نیاز خود تزریق خواهیم کرد، ادامه داد: تعدادی از این ناوگان ها در مرحله تشریفات قرار دارند و تعدادی از ناوگان هم به مناقصه گذاشته شده است که در همین حوزه توانستیم بخش قابل توجهی از نیازهای گوناگون در حوزه دریایی و بندری را تامین کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در کنار سیاست های تأمین ناوگان تمامی تجهیزات برای تجهیزات بندری و دریایی را از طریق سازندگان داخلی تامین خواهیم کرد، افزود: طبق فراخوانی که ارائه شده تمامی قطعات مورد نیاز دریایی را در این حوزه به صورت کامل تامین کنیم و تمامی فعالیت های بندری توسط سازندگان داخلی اجرایی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: قوی‌تر از گذشته برای جهش تولید گام بر می‌داریم/ قطع وابستگی‌ بخش ریلی به کشورهای خارجی


افزایش ۶ درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر کشور 

راستاد تصریح کرد: در سالی که گذشت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تجاری کشور ۶ درصد، ورود کشتی های اقیانوس پیما ۸ درصد و واردات غیرنفتی ۲۴ درصد افزایش یافت.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: با افتخار از زحمات جامعه دریایی و بندری که در دومین سال اعمال تحریم ها تامین مایحتاج کشور از طریق حمل و نقل دریایی را بدون وقفه و با قوت و قدرت به انجام رساندند، صمیمانه تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار