بیماران کرونایی استان همدان به ۲۲۴ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از مثبت شدن آزمایش کرونای ۲۲۴ نفر در این استان خبر داد.

بیماران کرونایی استان همدان به ۲۲۴ نفر رسیددکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان طی ۵ روز گذشته رو به افزایش است، گفت: در شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان استان ۲۷ نفر افزایش یافت.

او با تاکید بر اینکه باید سفر ها و تماس های مردم با هم به حداقل برسد افزود: متاسفانه برخی ها بی توجه به شیوع این بیماری به سفر های غیر ضروری و مهمانی ها و دید و بازدید های عید می روند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش ناشی از تحرکات جمعیتی، بازار رفتن ها، میهمانی و افزایش تماس‌های اجتماعی در استان هم خبر داد و افزود: متاسفانه هر اقدامی که از سوی افراد انجام می‌شود، نتیجه آن تا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود.

حیدری مقدم با تاکید بر اینکه در صورت داشتن هر گونه علائم سرماخوردگی به هیچ عنوان از منزل خارج نشوید بیان کرد: مردم در این شرایط باید کمترین تماس را با خانواده داشته باشند و در اتاق جداگانه استراحت کرده و از ماسک استفاده کنند.

او با بیان اینکه افراد در صورتی که افراد مبتلا به علائمی مانند گلودرد، لرز، تب، سرفه و تنگی نفس بودند، حتما به پزشک مراجعه کنند ادامه داد:  مراکز بهداشتی درمانی ما با عنوان مراکز خدمات جامع سلامت به شکل ۱۶ ساعته آماده خدمات رسانی به بیماران است،.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار