بارش برف بهاری در جواهر ده رامسر؛

پیش بینی بارش نیم متری برف در برخی مناطق مازندران

بارش برف در دومین روز از سال ۱۳۹۹ جواهر ده رامسر را سفید پوش کرد.

تاکامی کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بارش برف بهاری در منطقه جواهر ده رامسر از بعد از ظهر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
 


او با بیان اینکه از سایر ایستگاه‌های هواشناسی بارش برف گزارش نشده است، افزود: سامانه بارشی و سردی از بعد از ظهر فردا یکشنبه ۳ فروردین وارد استان می‌شود و تا صبح سه شنبه ۵ فروردین بسیاری از مناطق کوهستانی استان را سفید پوش خواهد کرد.

تاکامی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی مرکز و شرق مازندران بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی غرب استان از ارتفاعات رامسر تا محور هراز بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر برف ببارد.

او افزود: مقدار بارش باران نیز در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌های مرکز و شرق استان بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی متر و در مناطق غرب استان بین ۳۰ تا ۵۰ میلی متر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در مرکز و شرق استان ریزش سنگ، رانش زمین، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ها و محور‌های کوهستانی در این دو روز دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: موج‌های ۳ متری در راه مازندران


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار