هواشناسی قم اعلام کرد؛

پیش بینی بارش بارن بهاری در قم

کارشناس هواشناسی قم گفت:طی سه روز آینده شاهد بارش ۴۰ میلی متری باران در قم خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سعید اسماعیلی ،کارشناس هواشناسی استان قم  با اشاره به بارش باران طی سه روز آینده در قم تصریح کرد: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان با احتمال رعد و برق است که این وضعیت تا پس فردا ادامه می‌یابد.

او با اشاره به پیش بینی بارش ۴۰ میلی متری باران در قم، افزود: هوای استان قم در روز یکشنبه ابری از بعد از ظهر در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی همراه با بارش برف است و در برخی نقاط وزش باد نسبتاً شدید به صورت مقطعی خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان قم اظهار کرد: آسمان قم در روز دوشنبه نیز ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران است و به تدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.

او گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و دوشنبه بین ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی حداقل دمای هوای امروز قم را هشت درجه و حداکثر دمای هوا را ۲۲ درجه اعلام کرد و تصریح کرد: حداقل دمای هوای قم فردا یکشنبه پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم در دوشنبه سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه خواهد بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.