شوخی مهران مدیری با لغو سفرهای نوروزی به ترکیه

ویژه برنامه نوروزی دورهمی هرشب از شبکه نسیم پخش می شود.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه نسیم در نوروز ۹۹ برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است، ویژه برنامه دورهمی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ها برای مردم به شمار می‌آید.

امشب مهران مدیری پیرامون موضوعات مختلفی استندآپ اجرا کرد.

مهران مدیری در بخشی از برنامه گفت: به واسطه شرایط خاص این روزها،شاید در این تعطیلات یک مقدار احساس بی حوصلگی و غربت به ما دست بدهد،ولی شک نکنید که اوضاع روحی کشورهای همسایه به مراتب از ما خراب تر است.

وی با اشاره به صحبت های یک دوست  ترکیه ای خود توضیح داد: یکی از دوستانم  در ترکیه به من گفتن تازه به شما عادت کرده بودیم. بچه من هر موقع حوصله اش سر می رفت به او می گفتم که بابا جان دو سه هفته دیگر عید نوروز می شود و ایرانی ها به ترکیه می آیند.

وی عنوان کرد: خیلی منتظرتون بودیم حتی از یک ماه پیش پلاکارد های مخصوص نوروز را در باغ وحش ها نصب کرده بودند، روی آنها نوشته بود لطفا انگشت روی بینی گوریل ها نکنید!(خنده)آخرین اخباری که من دارم، اکثر پارک های آبی ترکیه تغییر شغل می دهند.‌روی سرسره ها نوشته اندکه حراج به دلیل قرنطینه رفقا!

مدیری درباره تعطیلی رستوران ها اظهار کرد: من مشکلی با تعطیلی رستوران به خاطر شیوع بیماری ندارم، بلکه مشکل من  پدیده ای به نام انعام است.نمی دانم که انعام بدهیم یا نه!

میزان هزینه رفتن به رستوران  در صورت انعام کامل خیلی فرق می کند،درصورتی که پول غذا ۲۰۰هزار تومان باشد، اما با انعام به ۳۸۰ هزار تومان می رسد.حتی در جلوی درب یکی با چماق  نورانی ایستاده که بیا اینجا پارک کن!

وی افزود: بماند که برای باز کردن درب برای ماشین مشتری ،درب رستوران،دادن خلال دندان و...هم باید انعام بدهیم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.